Adviesrapport; de oplossing voor het probleem

Loopt het niet lekker in het team? Gaan er dingen mis op de werkvloer? Je ziet dat er niet goed gecommuniceerd wordt. Je bent te druk of het lukt je niet om tot het kern van het probleem te komen?

Of misschien wil je de klantenervaring verbeteren? Klanten vinden dat ze te lang moeten wachten tot ze geholpen worden. 

Middels een adviesrapport wordt er met je meegekeken, de kern van het probleem geanalyseerd en antwoord gegeven op de vragen/problemen die je hebt. Dit adviesrapport stelt jou in staat de problemen binnen jouw organisatie op te lossen. 

Natalie heeft mij zeer verast. Ik werd in twijfel gebracht omdat ze zeer jong lijkt. Maar ze kwam al bleek ze echt kennis te hebben en kwam tot de juiste conclusies waardoor ik met haar in zee ben gegaan. Ze is ook eerlijk over tot hoe ver haar kennis reikt. Maar weet dan ook weer de juiste mensen in te zetten die dit kunnen opvangen. Ik vond het heel fijn dat mijn vraagstuk voor de afdeling op deze manier volledig werd opgelost en dat Natalie toch het aanspreekpunt is gebleven.
Eline